Chcete rozšířit vaši domácí praxi o nové prvky? Inspirujte se našimi krátkými sestavami!

Pokud se vám podle sestav z Videoknihovny hezky cvičí a chtěli byste tu vidět další, budu vděčná za drobný příspěvek na účet 233501092/0300

Po cyklotréninku protáhněte zejména stehna, záda a zápěstí.

Jóga s pomůckou: GUMA. Posílíme paže i nohy.

Svaly v oblasti rotátorové manžety (ramena a lopatky) také zasluhují vaši péči!

Protažení vhodné během celého dne, zaměřené na oblast ramen a hrudníku. Enjoy :-)

Jóga ve vás rozproudí spící energii! Dopřejte si zejména ráno jemné pohlazení na těle i na duši.

Zacvičte si sestavu Letící drak a probuďte svou energii!

Desetiminutové protažení vhodné buď jako ranní rozcvička nebo večerní ukolébavka

Komplexní pětiminutovka pro extra zaneprázdněné cvičence

Jemné cviky pro prvotní oslovení středu těla 

Sestava na střed těla, už mírně intenzivnějšího kalibru

Po dni prosezeném v předklonu u počítače se záklonová kompenzace velice hodí!

Krátká sestava pro celkové protažení a probuzení vnitřního elánu a radosti!

Po shlédnutí tohoto videa již nebudete tápat v pořadí pozic Pozdravů Slunci.

Protáhneme a posílíme si svaly horní části zad a pak už se bude stát na hlavě jedna radost!